حل مشکل قفل سخت افزاری

معرفی نرم افزار مدیریت کارکرد ،تعمیرات و نگهداری ماشین آلات
۱۳۹۳/۰۳/۱۳
ارتباط با ما
۱۳۹۳/۰۳/۱۳

کاربران محترم نرم افزار مدیریت کارکرد و تعمیرات و نگهداری ماشین آلات آلکا ، که در زمان اجرای برنامه با مشکل عدم ارتباط با قفل سخت افزاری مواجه شده اند

برای حل مشکل مربوطه به طریق زیر عمل نمایید.

دانلود فایل های مورد نیاز :

ابتدا برنامه زیر را دانلود و نصب نمایید

http://www.samangroups.com/soft/ServiceInstaller5.zip

سپس بر حسب نوع ویندوز خود یکی از موارد زیر را دانلود و فایل را از حالت فشرده خارج نموده و در ریشه درایو C  کپی نمایید و دستور   regsvr32 c:\Tiny.ocx  را در Run ویندوز نوشته و اجرا نمایید

برای ویندوز های ۳۲ بیتی :   http://www.samangroups.com/soft/Tiny.zip

برای ویندوز های ۶۴ بیتی : http://www.samangroups.com/soft/TinyX64.zip

بعد از انجام عملیات فوق در صورتی که با اجرای برنامه ماشین آلات آلکا صفحه زیر ظاهر گردید در قسمت “IP سرور قفل” , آدرس IP کامپیوتری را که قفل سخت افزاری به آن متصل است را نوشته و سپس گزینه ثبت تنظیمات و سپس خروج را انتخاب نمایید . اما در صورتی که قفل به سیستم شما متصل است فقط کافیست چک مربوط به گزینه “قفل سروری/قفل کلاینت به سیستم من متصل است”  را زده و سپس گزینه ثبت تنظیمات و سپس خروج را انتخاب نمایید .

قفل سخت افزاری

قفل سخت افزاری

 

خواهشمندیم در صورتی که هر نوع سوال یا مشکلی یا پیشنهادی در رابطه با سیستم آلکا دارید با ما تماس حاصل فرمایید.

ورود به بخش ارتباط با ما : www.SamanGroups.com

 

 

۱,۰۷۹ total views, 1 views today

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *